Список форумів Тематичні форуми Форум з бухоблiку працівник за власні кошти оплатив ремонт ноутбука

працівник за власні кошти оплатив ремонт ноутбука

Питання бухобліку і звітності в т.ч. статистичної

Наталіія Професор
Професор

Повідомлення: 255
Доброго дня! Шановні колеги, допоможіть без помилок та зайвих питань від контролерів оформити документи для відображення в обліку витрат на ремонт ноутбука. Працівник за власні кошти оплатив цей ремонт, відзвітувався і підприємство з ним розрахувалось. Виконавець ремонту єдинник на 2 групі. Від підприємця ми маємо отримати акт виконаних робіт, копію витягу з державного реєстру та докумет, що підтверджує оплату. Питання: кого в якості замовника послуг потрібно прописати в акті виконаних робіт: працівника чи підприємство, яке представляє вказаний працівник? який саме документ, що підтвердить факт сплати грошей має надати виконавець послуг? Наперед вдячна всім небайдужим, які знають відповідь на питання.....

Наталіія Професор
Професор

Повідомлення: 255
І чи потрібне якесь доручення від підприємства для працівника?

lutishka Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 8582
Наталіія написав:
кого в якості замовника послуг потрібно прописати в акті виконаних робіт: працівника чи підприємство

Наталіія написав:
який саме документ, що підтвердить факт сплати грошей має надати виконавець послуг?
Можно расчетную квитанцию https://help.smcs.com.ua/ru/reader/arti ... dokumentov
П.С.
Наталіія написав:
Працівник за власні кошти оплатив цей ремонт, відзвітувався і підприємство з ним розрахувалось

А какой расчетный документ у Вас в авансовом отчете?

Наталіія Професор
Професор

Повідомлення: 255
А какой расчетный документ у Вас в авансовом отчете?
Поки ще ніякого....

Наталіія Професор
Професор

Повідомлення: 255
Урааааа!!!!!!!!!!!!!!!! Видали нам квитанцію!!!!!!!!!!!!!

glavbux1 Професор
Професор

Повідомлення: 630
Звідки: Київ
Наталіія написав:
Доброго дня! Шановні колеги, допоможіть без помилок та зайвих питань від контролерів оформити документи для відображення в обліку витрат на ремонт ноутбука. Працівник за власні кошти оплатив цей ремонт, відзвітувався і підприємство з ним розрахувалось. Виконавець ремонту єдинник на 2 групі. Від підприємця ми маємо отримати акт виконаних робіт, копію витягу з державного реєстру та докумет, що підтверджує оплату. Питання: кого в якості замовника послуг потрібно прописати в акті виконаних робіт: працівника чи підприємство, яке представляє вказаний працівник? який саме документ, що підтвердить факт сплати грошей має надати виконавець послуг? Наперед вдячна всім небайдужим, які знають відповідь на питання.....

Я б вам порекомендував нарахувати ПДФО в такій ситуації і не брати до уваги ці витрати, там фактично без документів... податківці полюбляють такі ситуації.... (якщо для вас це не критичні суми)


Повернутись до Форум з бухоблiку