Список форумів Тематичні форуми Кадрові питання Помогите разобраться с приказами!

Помогите разобраться с приказами!

Обговорення кадрових питань

informboard Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 224
Звідки: Кременчук
ИринаК написав:
6. Предприятие приобрело некоторое оборудование для пользования интернетом, нашла информацию, что нужен и такой приказ, вопрос по нему тот же к каким приказам его следует отнести?


Все приобретения на предприятии проводят через Приказы, которые относятся к основной деятельности. При это не может быть назначен никакой ответственный за это. Это полный абсурд. После срока использования издается приказ о списании. Вот и все.

ПРИМЕР ПРИКАЗА:
«Про введення в експлуатацію
основних засобів»

В зв'язку з придбанням на підприємстві основних засобів для власних виробничих потреб та експлуатації їх надалі
НАКАЗУЮ:

1. Ввести в експлуатацію з 30.09.2012 р. наступні основні засоби:
- системний блок Х4965/8Gb/3000Gb/1024Mb/DVD-RW/450 в кількості 1 штуки, балансовою вартістю 4553,50 грн., термін корисного використання - 48 місяців.
Свобода не там, где нет стен, а там, где их не чувствуешь !

informboard Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 224
Звідки: Кременчук
ИринаК написав:
2.На предприятии нет главного бухгалтера, обязателен ли наказ про бухгалтерський облік та обікову политіку? Если да подскажите формулировку.


Вообще-то на начало каждого года Приказ об учетной политике идет под № 1. (Приказ относится к основной деятельности)
Если ваше предприятия собирается работать, то у вас все равно будет бухгалтерский учет, есть у вас при этом гл. бух или нет. Вот вы уже и приобретение планируете.... и т.д., а это уже учет.

Пример Приказа:

«Про облікову політику на 2012 рік»

Керуючись Законом України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-ХІV, затвердженими Міністерством Фінансів України Положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку (П(С)БО), інструкціями та іншими нормативними актами, які регулюють порядок ведення бухгалтерського обліку, складання і подання фінансової звітності, на виконання вимог, передбачених Статутом підприємства

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити «Положення про облікову політику Товариства з обмеженою відповідальністю «ХХХХ (додається) та ввести його в дію з 03.01.2012 року.
2. Дозволяю змінити облікову політику підприємства, якщо:
- зміняться вимоги Міністерства Фінансів України;
- зміняться Статутні вимоги підприємства;
- нові (запропоновані й обґрунтовані фахівцями підприємства) положення облікової політики, які забезпечать більш достовірне відображення господарських операцій.
3. Створити та затвердити постійно діючу комісію з інвентаризації, продажу, передачі та списання основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів і швидкозношуваних предметів і матеріалів у складі:
- голова комісії - директор комерційний Іванов. І.І.;
- члени комісії: - головний бухгалтер Іванова І.І.;
- секретар керівника Іванова І.І.;
- менеджер з реклами Іванов І.І..
4. Інспектору з кадрів Шевченко І.І.. ознайомити під особистий підпис із змістом «Положення про облікову політику» головного бухгалтера Кравченко І.І..
5. Безпосередній контроль за виконанням вимог «Положення про облікову політику» покласти на головного бухгалтера Кравченко І.І..
6. Загальний контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор підприємства Іванов І.І.
Свобода не там, где нет стен, а там, где их не чувствуешь !

nata662290 Професор
Професор

Повідомлення: 112
informboard написав:
Вообще-то на начало каждого года Приказ об учетной политике идет под № 1. (Приказ относится к основной деятельности)


Приказ об учетной политике может не меняться несколько лет. И это между прочим хороший признак деятельности предприятия.
И ваш приказ больше похож на "лишь бы был".
В таком приказе нужно обязательно расписывать избранный метод амортизации на ОС, дополнительные бух.счета если они есть конечно, и другие моменты. Сбросила бы свой, но он на работе.
Характер у меня золотой, потому и тяжелый!

informboard Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 224
Звідки: Кременчук
nata662290 написав:
Приказ об учетной политике может не меняться несколько лет. И это между прочим хороший признак деятельности предприятия.
И ваш приказ больше похож на "лишь бы был".

Я не знаю хороший ли это признак или нет такой деятельности, но я знаю другое, наши законы меняются ежегодно и это должно отражаться в учетной политике. У нас например, учитываются все ежегодные изменения в учетной политике, согласно законов.
Свобода не там, где нет стен, а там, где их не чувствуешь !

Marlboro Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 4521
Звідки: беруться діти???
А для чого вказувати в обліковій політиці те, що вже передбачено законом? :-k ІМХО, гарно складений наказ про облікову політику має займати один-два аркуші А4, якщо друкувати з однієї сторони :smile: (три - абсолютний максимум, більше - показник наявності "води" в ньому) і як вже раніше вказали - не змінюватись роками :smile100:
Жизнь слишком коротка что бы быть маленьким и слабым

informboard Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 224
Звідки: Кременчук
Marlboro написав:
А для чого вказувати в обліковій політиці те, що вже передбачено законом?

А для чого взагалі по вашому, існують накази? Якщо ви читаєте цей журнал то мали б знати...
Свобода не там, где нет стен, а там, где их не чувствуешь !

Marlboro Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 4521
Звідки: беруться діти???
На жаль, чи на щастя - журнал не читаю :sad:
В обліковій політиці доцільно вказувати мінливі та такі критерії облікових оцінок, щодо яких суб'єкт має право вибору, наприклад, база для розподілу загально-виробничих витрат. Тобто суть - урегулювати моменти, щодо яких нам дано право вибору чи які нормативно не врегульовані, а почитайте накази з інтернету - тупо копіюють те, що вже передбачено ПСБО та ПКУ
Жизнь слишком коротка что бы быть маленьким и слабым

Klinika Аватар користувача
Критик головний

Повідомлення: 63212
Звідки: Киев
informboard написав:
но я знаю другое, наши законы меняются ежегодно и это должно отражаться в учетной политике

изменение законов? :)
Те, кто соблюдает нейтралитет, сталкиваются с ненавистью побежденных и презрением победителей (с)
Зображення
Допомога нашим бійцям
Приват 4731185602392919
https://www.facebook.com/ZlayaPrincesa

Zarina68 Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 350
Звідки: Львів
ИринаК , По п.6 Потрібно наказом закріпити по підприємству постійно діючу комісію для введення в експлуатацію й списання основних засобів, малоцінних необоротних та нематеріальних активів.
До складу комісії повинно входити не менше трьох осіб.

Ще хочу додати Вам писала вище informboard це 1. Ввести в експлуатацію з 30.09.2012 р. наступні основні засоби:
- системний блок Х4965/8Gb/3000Gb/1024Mb/DVD-RW/450 в кількості 1 штуки, балансовою вартістю 4553,50 грн., термін корисного використання - 48 місяців.
У мене ще продовження 2. зарахувати до складу ОС (або МНМА) з інвентарним № --
(Якщо це ОС , пишемо у п.2 з інвентарним № 1, а якщо МНМА, то лише пишемо з №--)
3. Закріпити за матеріально-відповідальною особою - системним адміністратором Івановим О.О.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор
З наказом ознайомлений: __________Іванов О.О.
Члени комісії:____________

При введенні в експлуатацію потрібно писати в наказі і ознайомлювати членів комісії.
Уже не ображаюся на людей...
Змінюється лише думка про них...

nata662290 Професор
Професор

Повідомлення: 112
informboard написав:
nata662290 написав:
но я знаю другое, наши законы меняются ежегодно и это должно отражаться в учетной политике. У нас например, учитываются все ежегодные изменения в учетной политике, согласно законов.


Зачем вы пишите в УП то что к ней не относится? В УП прописываются основы учета на вашем предприятии - шраничная стоимость между малоценкой и необороткой, способы амортизации основных и необоротных, комиссия для введения средств в эксплуатацию, дополнительные счета. которые не закреплены планом счетов (например 641.1 - НДС, 641.2 - прибыль и т.д.) и прочие такие моменты. Что из этого меняется каждый год в законах? После принятия ПКУ пришлось кое-что подредактировать и все пока :yo-yo
Изменения в УП вносятся редко и надолго, а не каждый год тратить свое время на копирование цитат из Законов. Вы вот пишите, что читаете журнал ВПБО, а там как раз так и написано в отношении написания и изменения УП предприятия. Перечитайте и не занимайтесь мартышкиным трудом :smls09:
Характер у меня золотой, потому и тяжелый!


Повідомлення: 60
Звідки: Ukraine
журнал "Дебет-Кредит" рекомендує видавати наказ про облікову політику щороку

"Часто виникає запитання: чи потрібно щороку видавати наказ про облікову політику? Законодавство такої вимоги не висуває. Але зручніше видавати наказ про облікову політику щороку — це свідчитиме про незмінність встановленої облікової політики. "
https://***.com.ua/show/1cid04362.html

як на мене це також зручніше, змінила що потрібно змінити у зв'язку із змінами в законодавстві, роздрукувала і є на рік.
То ли жизнь прекрасна, то ли я мазохист...

Поперед.

Повернутись до Кадрові питання