Список форумів Тематичні форуми Кадрові питання Правильное оформление работников

Правильное оформление работников

Обговорення кадрових питань

MiNi Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 109
это в документах ГАИ, но если я правильно понимаю, то они не относятся никак к строению персонала в ПП, правильно?

ELENNA Аватар користувача
Академік
Академік

Повідомлення: 1940
Звідки: Киев
MiNi написав:
это в документах ГАИ, но если я правильно понимаю, то они не относятся никак к строению персонала в ПП, правильно?

Я тоже так считаю
Зображення
Наше життя не ідеальне, але скільки разів у ньому була весна!

MiNi Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 109
хорошо, с этим разобрались. Есть еще такой вопрос: в уставе у нас прописано кто директор и нету никаких упоминаний что существует бухгалтер или зам.директора, можем ли мы взять на работу по штату бухгалтера? Если да, то мы просто берем его приказом и заявлением или надо вносить изменения через гос. регистратора? Извините, что столько вопросов :roll:

ELENNA Аватар користувача
Академік
Академік

Повідомлення: 1940
Звідки: Киев
Директор уже дальше самостоятельно нанимает себе сотрудников и у регистратора нужно вносить изменения только если появляются "Особи, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори". Т.е. если зам.директора будет иметь право подписи договоров на правах первой подписи.
А в налоговую нужно "засветить" всех кто имеет право и первой и второй подписи.
Зображення
Наше життя не ідеальне, але скільки разів у ньому була весна!

informboard Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 224
Звідки: Кременчук
MiNi написав:
Есть еще такой вопрос: в уставе у нас прописано кто директор и нету никаких упоминаний что существует бухгалтер или зам.директора, можем ли мы взять на работу по штату бухгалтера? Если да, то мы просто берем его приказом и заявлением или надо вносить изменения через гос. регистратора? Извините, что столько вопросов :roll:


В уставе не может быть прописано КТО является директором, как вы написали. В уставе есть только учредители которые создали предприятие. Директор назначается общим собранием учредителей, о чем должен быть составлен Протокол общего собрания учредителей и на основании этого Протокола издается Приказ о назначении директора. Дальше директор в пределах своей компетенции действует от имени предприятия. Он имеет право на ведение финансово-хозяйственной деятельности, путем заключения договоров в том числе и трудовых, и т.д. Он имеет право нанимать работников согласно законодательства, т.е. обычная процедура приема на работу. Если на работу принимается директор и главный бухгалтер никаких изменений в Уставе делать не надо, а вот налоговую инспекцию следует известить а в банке подтвердить право подписи обоих.
Свобода не там, где нет стен, а там, где их не чувствуешь !

MiNi Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 109
Спасибо за ответы!

tomol22 Професор
Професор

Повідомлення: 178
Привіт! Цікавить, чи в наказі про прийняття на роботу працівника по сумісництву форма П-1, в рядку "тривалість робочого дня (тижня)" ставити кількість годин?

informboard Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 224
Звідки: Кременчук
tomol22 написав:
Привіт! Цікавить, чи в наказі про прийняття на роботу працівника по сумісництву форма П-1, в рядку "тривалість робочого дня (тижня)" ставити кількість годин?


Так. Оскільки за сумісництвом працюють в вільний від основної роботи час і як правило тривалість робочого часу за сумістицтвом неповна, про що треба вказати в відповідній графі. Треба пам'ятати що оплата праці сумісникам виплачується за фактично виконану роботу.

Стаття 21. Трудовий договір

Трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.

Працівник має право реалізувати свої здібності до продуктивної і творчої праці шляхом укладення трудового договору на одному або одночасно на декількох підприємствах, в установах, організаціях, якщо інше не передбачене законодавством, колективним договором або угодою сторін.

Особливою формою трудового договору є контракт, в якому строк його дії, права, обов’язки і відповідальність сторін (в тому числі матеріальна), умови матеріального забезпечення і організації праці працівника, умови розірвання договору, в тому числі дострокового, можуть встановлюватися угодою сторін. Сфера застосування контракту визначається законами України.


Стаття 1021. Оплата праці за сумісництвом

Працівники, які працюють за сумісництвом, одержують заробітну плату за фактично виконану роботу.
Умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій визначаються Кабінетом Міністрів України.
Свобода не там, где нет стен, а там, где их не чувствуешь !

tomol22 Професор
Професор

Повідомлення: 178
informboard написав:
Стаття 1021. Оплата праці за сумісництвом

Працівники, які працюють за сумісництвом, одержують заробітну плату за фактично виконану роботу.
Умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій визначаються Кабінетом Міністрів України.

тоді виходить, що в наказі про прийняття не потрібно і вказувати розмір з/п працівника по сумісництву?

informboard Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 224
Звідки: Кременчук
Розмір зарплати теж потрібно вказувати, адже ця посада повинна бути в штатному розкладі. А ось саме нарахування та виплата зарплати суміснику буде за фактично виконану роботу.
Свобода не там, где нет стен, а там, где их не чувствуешь !

lily27 Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 4550
подскажите пож. обязан ли сотрудник сообщать на основное место о том, что он работает по совместительству

Антон Янко Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 2707
Звідки: Полтава
lily27, нет

макс.лю Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 16853
Совместительство и совмещение профессий - в чем разница? :arrow: http://***ter911.com/ShowArticle.aspx?a=110613

solnce Аватар користувача
Академік
Академік

Повідомлення: 1338
Всем привет!
Подскажите пожалуйса, кто в теме.
В июне месяце открыли предприятия, работников пока нет и деятельность начали в июле.
Вот в чём вопрос. В протоколе засновників прописано, что Иванов принят дириком 13.06.14. Но предприятие не работает, его можно Приказом принят 20.07.14 :?:
Чтоб отчет в ПФУ сдать за июль и отнести форму 5-ПН, чтоб успеть в сроки :?:

ELENNA Аватар користувача
Академік
Академік

Повідомлення: 1940
Звідки: Киев
solnce, столько уже раз про это написано. smml1
В протоколе именно "принят" или "призначити"? Если второе, то приказом или рапоряжением директор пишет "приступаю к выполнению обязанностей директора с 20/07/2014"
Зображення
Наше життя не ідеальне, але скільки разів у ньому була весна!

Поперед.Далі

Повернутись до Кадрові питання