Список форумів Форуми професійних інтересів Студентський форум БУХГАЛТЕРІЯ-яка вона насправді...

БУХГАЛТЕРІЯ-яка вона насправді...

Обговорення актуальних студентських питань

freestyle Користувач
Користувач

Повідомлення: 4
Розкажіть, як ведеться бухалтерія в програмі 1С в пару словах (не теорія, а практика... Теорію я знаю)... Ну, наприклад, розносимо приход, начисляємо з/п, т.д. в кінці місяця робимо "Закритие месяця"? Обовязково його робити чи можна без цього? А ще що?
Як сортуються і зберігаються документи на п-стві?
Які докменти обовязково треба роздруковувати з програми?
Роблю звіт по практиці. Керівник на п-стві сказала, нема що тут тобі робити, поставила печатку і сказала гуляй... А захиститися треба... Викладачка вимоглива...

Senya Теург
Теург

Повідомлення: 17242
freestyle написав:
Обовязково його робити чи можна без цього?
Ну под закрытием месяца я понимаю отнесение доходов и расходов на финрезультат. А если финрезультат не сформирован, то и баланс не получится.
freestyle написав:
Як сортуються і зберігаються документи на п-стві?
А как они могут сортироваться в 1С?
freestyle написав:
Які докменти обовязково треба роздруковувати з програми?
Те на которых ставят подписи. Первичка обязательно. Из регистров я распечатываю ОСВ. Когда-то печатал журналы-ордера и главную книгу, но в моем случае это лишь расход бумаги и времени.

freestyle Користувач
Користувач

Повідомлення: 4
freestyle написав:
Як сортуються і зберігаються документи на п-стві?

А как они могут сортироваться в 1С?

ну ні, не в 1С, а папках, чи як... Входящі докменти, Первинка, Звіти, т.д.

ну ок, тоді де можна по це почитати? Ну, взагальному, про організацію бух обліку на п-стві

Senya Теург
Теург

Повідомлення: 17242
У меня за 2012 вся документация поместилась в один сегрегатор :mrgreen: , я только закладки с надписями сделал, чтобы отделить банк, исходящие накладные, входящие накладные, авансовые отчеты ну и т.д. А отчеты сдавал в эл. виде, поэтому их печатать не понадобилось.

freestyle Користувач
Користувач

Повідомлення: 4
Розкажіть, будь ласка, про списання матеріалів.
1. Які відносять до МШП, як часто їх списують.
2. Як списується паливо
3. Як списуються всі інші матеріали

Senya Теург
Теург

Повідомлення: 17242
1. Списывают в день выдачи в эксплуатацию на основании форм МШ-7 (спецодежда) и МШ-8 (все остальные МБП - веники, канцтовары, моющие средства и т.п.)
2. Сначала утверждают нормы расхода топлива по конкретному авто, затем по путевым листам отслеживают пройденный маршрут и исходя из него расчитывают и списывают израсходованное топливо.
3. Тут может быть множество вариантов, в зависимости от вида производства. Распространенный это акт списания или накладная на внутреннее перемещение со склада в производство.
Как это все делается в 1с понятия не имею.

freestyle Користувач
Користувач

Повідомлення: 4
Senya, дуже дякую за помощь! Ещо вопросик: "Яка максимальна вартість матеріалів рахується МШП?"

kisa67 Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 9272
Звідки: ******
несовсем поняла вопрос, но 5 копеек вставлю.
"з 2012 р. у податковому обліку МШП — матеріальні активи, вартість яких не перевищує 2500 грн, а термін служби не перевищує одного року. Все, що коштує більше 2500 грн і використовується понад рік, відноситься до ОЗ з поступовим нарахуванням амортизації. "

Senya Теург
Теург

Повідомлення: 17242
kisa67, это откуда?
freestyle написав:
"Яка максимальна вартість матеріалів рахується МШП?"
МШП это хлам срок годности которого меньше года. Если срок годности больше года тогда смотрим на стоимость: до 2500 грн - МНМА; если больше то - ОС.

kisa67 Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 9272
Звідки: ******
я что-то не то сказала?

Senya Теург
Теург

Повідомлення: 17242
Всё то, просто хотел узнать откуда.

kisa67 Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 9272
Звідки: ******
с дткт, ссылку вставить не могу.

lutishka Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 8586
kisa67 написав:
с дткт, ссылку вставить не могу.

А Вы там в ссылку * кудысь воткните :smile:


Повернутись до Студентський форум