Список форумів Галузевий облік Облік в бюджеті введення в експлуатацію ОЗ

введення в експлуатацію ОЗ


тетяна* Знавець
Знавець

Повідомлення: 26
Звідки: житомирська обл
Бюджетна організація придбала екскаватор. Згідно Інструкції з обліку необоротних активів бюджетних установ, затверджена наказом Державного казначейства України від 17.07.2000 № 64; було оформлено ряд документів встановленої форми та у встановленому порядку, а от про акт введення в експлуатацію я там нічого не знайшла.
ДОПОМОЖІТЬ будь ласка розібратися порядком складання акта введення в експлуатацію екскаватора.
Можливо хтось знає чим регламентується ця процедура.
Дякую

Katriн Теург
Теург

Повідомлення: 4211
Звідки: Киев
Вводите типовой формой ОЗ-1 (бюджет) "Акт прийняття-передачі основних засобів"

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... 2057836196

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... 2057836196

6.11. Для обліку будинків, споруд, передавальних пристроїв, робочих силових машин і обладнання, автоматизованих ліній, інструментів, виробничого (уключаючи прилади) і господарського інвентарю, транспортних засобів, вимірювальних приладів і регулювальних пристроїв, лабораторного обладнання застосовується "Інвентарна картка обліку основних засобів в бюджетних установах" типової форми ОЗ-6 (бюджет). Інвентарна картка відкривається на підставі акта прийняття-передачі необоротних активів (типова форма ОЗ-1 (бюджет)), накладних, технічної та іншої супровідної документації. Записи в інвентарній картці типової форми ОЗ-6 (бюджет) робляться на підставі перевірених документів: актів приймання про введення в експлуатацію, технічних паспортів заводів-виробників та інших документів.

тетяна* Знавець
Знавець

Повідомлення: 26
Звідки: житомирська обл
Katriн, В мене йде зараз перевірка СБУ,я їм це все предоставила,а зараз вони ще додатково вимагають акт введення в експлуатації ,де його взяти якої він форми??

Katriн Теург
Теург

Повідомлення: 4211
Звідки: Киев
тетяна* написав:
Katriн, В мене йде зараз перевірка СБУ,я їм це все предоставила,а зараз вони ще додатково вимагають акт введення в експлуатації ,де його взяти якої він форми??



Я же написала - типовой формой ОЗ-1 (бюджет) "Акт прийняття-передачі основних засобів"

Katriн Теург
Теург

Повідомлення: 4211
Звідки: Киев

Katriн Теург
Теург

Повідомлення: 4211
Звідки: Киев

Андрій, 1989 Користувач
Користувач

Повідомлення: 10
Добрий день. Нашим товариством власними силами збудований виробничий цех. На даний час виробляємо документи на право власності на вказаний цех.
Запитання:
1. Чи можна цех поставити на баланс?
2. Які будуть наслідки, якщо приміщення цеху здамо в оренду?
3. Якщо здамо в оренду то чи потрібно подавати форму 20-ОПП?

nebo Академік
Академік

Повідомлення: 1986
Андрій, 1989 написав:
Добрий день. Нашим товариством власними силами збудований виробничий цех. На даний час виробляємо документи на право власності на вказаний цех.
Запитання:
1. Чи можна цех поставити на баланс?
2. Які будуть наслідки, якщо приміщення цеху здамо в оренду?
3. Якщо здамо в оренду то чи потрібно подавати форму 20-ОПП?


Аналогічна ситуація. Назбирала сумму на рах.15. Теперь на підставі Акта приймання-передачі ОЗ (ОЗ-1) планую ввести в експлуатацію. Питання: для ввода в експлуатацію чи обов'язкова наявність дозволів інших служб (пожежники чи санстанція)? Для нарахування амортизації головне ж зв'язок в господарською діяльністю і все.
Если результат не зависит от способа решения — это математика, а если зависит — это бухгалтерия.

Kadr23 Аватар користувача
Академік
Академік

Повідомлення: 1062
nebo,
2. Прийняття в експлуатацію об'єктів, що належать до I - III
категорії складності, та об'єктів, будівництво яких здійснено на
підставі будівельного паспорта, проводиться шляхом реєстрації
Державною архітектурно-будівельною інспекцією та її
територіальними органами (далі - Інспекція) поданої замовником
декларації про готовність об'єкта до експлуатації (далі -
декларація).

3. Прийняття в експлуатацію об'єктів, що належать до IV і V
категорії складності, здійснюється на підставі акта готовності
об'єкта до експлуатації шляхом видачі Інспекцією сертифіката.
ПОРЯДОК прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів
Засрал форум - за что и получил БАН

Maryssabell Аватар користувача
Знавець
Знавець

Повідомлення: 20
Извините, а вы не подскажите как при заполнении акта приема-передачи ОС ставить износ, если это например новый стул... Ведь начисляем при получении 50 % (у нас ввод в эксплуатацию сразу при покупке). Надо писать в акте износ или это только для старых, переданных ОС, на которых в другом учреждении был износ уже начислен? Спасибо заранее.

Головко Ольга Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 334
Звідки: Ржищів
ФОП придбав котла. Чи повинен він робити акт прийняття оз
Все всегда заканчивается хорошо. Если все закончилось плохо, значит, это еще не конец.

Marlboro Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 4521
Звідки: беруться діти???
Якщо планує брати на витрати, то достатньо накладної від постачальника
Жизнь слишком коротка что бы быть маленьким и слабым

Головко Ольга Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 334
Звідки: Ржищів
Marlboro, дякую :friendship
я не те хотіла запитати - неправильно сформулювала: :oops:
при першому запуску щось там у ньому згоріло - у котлі, чи повинні ми були акт робити, щоб нам гарантійно замінилицю детель
Все всегда заканчивается хорошо. Если все закончилось плохо, значит, это еще не конец.

Marlboro Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 4521
Звідки: беруться діти???
ФОП не може "вводити в експлуатацію", "виводити з ..." та "консервувати", тому акти такого типу йому не потрібні
Жизнь слишком коротка что бы быть маленьким и слабым

Головко Ольга Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 334
Звідки: Ржищів
Дякую :inlove
Все всегда заканчивается хорошо. Если все закончилось плохо, значит, это еще не конец.

Далі

Повернутись до Облік в бюджеті