Список форумів Галузевий облік Облік в бюджеті Щомісячна інвентаризація ПММ

Щомісячна інвентаризація ПММ


Василь 123 Користувач
Користувач

Повідомлення: 3
Доброго дня,фахівці.Дайте, будь ласка,відповідь на таке питання.Згідно Наказу Мінпаливенерго №281 від 20.05.2008 "Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України"
"інвентаризація нафти та нафтопродуктів на підприємствах проводиться не рідше одного разу на місяць".Пункт 12 Постанови КМУ від 28 лютого 2000 р. N 419 "Про затвердження Порядку подання фінансової звітності" говорить - "порядок проведення інвентаризації та врегулювання розбіжностей щодо фактичної наявності активів та зобов'язань з даними бухгалтерського обліку визначається Мінфіном". Наказ Держказначейства № 90 від 30.10.98 "Про затвердження Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу
бюджетних установ" визначає періодичність проведення інвентаризації пального не менше одного разу на рік.Чи не порушує Мінпаливенерго Постанову КМУ №419,присвоюючи собі право визначення порядку і періодичності проведення інвентаризації.Як у вас проводиться інвентаризація ПММ? Дякую.

yurek Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 842
Звідки: Рівне
Все зависит от того, где Вы работаете. Если хоть чуть-чуть государство участвует в Вашем уставном фонде - делайте лучше каждый месяц.

maria* Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 4616
Василь 123, як тільки директор дасть розпорядження про проведення інвентаризації- перечити нічого, йдіть і робіть.
Я чув стiльки наклепiв на Вашу адресу, що у мене немає сумнiвiв: Ви — прекрасна людина!
Оскар Уайльд

Kadr23 Аватар користувача
Академік
Академік

Повідомлення: 1062
Василь 123, вы абсолютно правы http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0728-98/
1.27. Міністерства та інші центральні органи виконавчої влади
можуть розробляти власні нормативно-правові акти, з урахуванням
особливостей галузі, щодо застосування цієї Інструкції, за
погодженням із Державним казначейством України
. ( Пункт 1.27 із
змінами, внесеними згідно з Наказом Державного казначейства
України N 184 ( z1242-05 ) від 05.10.2005 )

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0381-05
2.35. У випадках, передбачених законодавством, або в разі
наявності в нормативно-правовому акті положень та доручень, що
поширюються на інші органи, проект такого акта повинен бути
погоджений з відповідними заінтересованими органами.
Зовнішнє погодження нормативно-правового акта оформляється
грифом, який ставиться нижче підпису на лицьовому боці останнього
аркуша розпорядчого документа, і включає в себе слово "ПОГОДЖЕНО",
найменування посади особи, якою погоджується проект документа
(ураховуючи найменування органу), підпис, ініціали, прізвище та
дату погодження, а також засвідчення печаткою.
Зовнішнє погодження може оформлюватися шляхом складання
"Аркуша погодження", про що робиться відмітка в самому документі
на місці грифа "ПОГОДЖЕНО", наприклад: "Аркуш погодження
додається". Це доцільно робити, коли проект нормативно-правового
акта погоджується кількома зацікавленими органами.
При цьому слід ураховувати, що відповідно до частини першої
статті 21 Закону України "Про засади державної регуляторної
політики у сфері господарської діяльності" ( 1160-15 ) проекти
регуляторних актів, які розробляються центральними органами
виконавчої влади, підлягають погодженню із спеціально
уповноваженим органом у встановленому цим Законом порядку.
для начала - письменный запрос в минюст - а было ли погодження с казначейством?
не было - письменно затребовать отмены регистрации у минюста, откажут - в суд об отмене НПА в части установления специального порядка проведения инвентаризации...

зы. буду держать за вас кулачки :smls08:
Засрал форум - за что и получил БАН

Василь 123 Користувач
Користувач

Повідомлення: 3
Kadr23.Спасибо за подсказку.Буду действовать в этом направлении.


Повернутись до Облік в бюджеті