Список форумів Галузевий облік Експедирування, перевезення, логістика Вантажні перевезення. Загальна система.

Вантажні перевезення. Загальна система.

Обговорення питань обліку і оформлення транспортно-експедиторських послуг, послуг перевезення пасажирів, вантажів будь-якими видами транспорту

myla_k Професор
Професор

Повідомлення: 127
Перечитала більшість активних тем форуму. Тема ФОП-перевізник на загальній системі - актуальна, тому, прошу не видаляти цієї теми, бо є деякі особливості, і легше обговорити їх в окремій темі. :smile:

marusik Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 9636
и какой вопрос? :-s
Она любит больных и бездомных собак и не хочет терпеть людей...

Вы вправе иметь свое мнение.Или не иметь его вовсе.
Я имею право на свое

________________________
Зображення

Klinika Аватар користувача
Критик головний

Повідомлення: 63211
Звідки: Киев
нужны ли путевые листы и ТТН-ки? :)
Те, кто соблюдает нейтралитет, сталкиваются с ненавистью побежденных и презрением победителей (с)
Зображення
Допомога нашим бійцям
Приват 4731185602392919
https://www.facebook.com/ZlayaPrincesa

marusik Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 9636
#-o :-k
Она любит больных и бездомных собак и не хочет терпеть людей...

Вы вправе иметь свое мнение.Или не иметь его вовсе.
Я имею право на свое

________________________
Зображення

myla_k Професор
Професор

Повідомлення: 127
marusik написав:
и какой вопрос?


На даний момент - питання про списання пального. При веденні "нормального" бух обліку паливно-мастильні матеріали СПИСУЮТЬСЯ за нормами. Дя загальносистемника, який не веде бух обліку, витрати визнаються згідно із підтверджуючими документами за умови отримання доходу, повязаного з цими витратами. Якщо ФОП перевізник переважно заправляє а/м за готівку (або з кредитної картки), підтверджуючий документ - чек, то його достатньо для того, щоб записати певну суму витрат в ту ж саму книгу обліку. З іншої сторони, списувати паливо на основі чеків в необмежених кількостях - думаю, такий варіант для податкової також не пройде, потрібно враховувати норми. Питання: як правильно організувати облік віднесення на витрати паливно-мастильних матеріалів, щоб і для перевізника було добре.... :lol: :lol: :lol: і в податкової не виникало питань :?: :lol:

Klinika написав:
нужны ли путевые листы и ТТН-ки?

Обов"язково потрібні. Це первинні документи. ТТН-кою ви підтверджуєте, що перевізник дійсно здійснив перевезення, відвантажив товар, важливо також, щоб в цьому документі стояла печатка одержувача вантажу. А якщо хочете нараховувати добові - то ще й посвідчення про відрядження водія, наказ про відрядження, звіт про використані кошти....

myla_k Професор
Професор

Повідомлення: 127
До речі, що стосується відрядження. Відповідно до Наказу ДПА № 996 від 23.12.2010. Звіт про використання коштів, виданих на відрядження складається підзвітною особою на підприємствах всіх орг-пр форм або у САМОЗАЙНЯТОЇ ОСОБИ. В той же час, форма звіту - виключно для юридичної особи, де ведеться бухгалтерський облік.
Як правильно заповнювати такий звіт?
1. Бухгалтерських проводок не заповнюємо, тут зрозуміло.
2. У випадку, якщо є залишок/перевитрата коштів, передбачено їх внесення до каси або на рахунок. ФОП каси не має, на рахунок кошти , що залишилися, вносити не зобов"язаний. не оформляти повернення коштів жодним документом (як і їх видачу у під звіт на відрядження) - не думаю, що це правильно.. Чи оформити касовий ордер????

Муня Професор
Професор

Повідомлення: 174
По поводу ТТН.За 6 лет перевозок у меня на руках не осталось ни одной.Фтрма в 2 экз. дает мне(водителю),один остается у получателя,другой с подписью о получении возвращаем поставщику.Топливо списываю согласно норм и путевых листов,которые соответствуют акту вып.работ,подписанному фирмой-заказчиком.
На яблочках: акт-за месяц 5 рейсов в Киев по 300 км каждый.К акту 5 пут.листов,в каждом расстояние 300 км и соотв. списание топлива по нормам.
Я правильно делаю?
Да не оскудеет рука дающего.

Орлов Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 3955
Звідки: Харьков
Муня написав:
Я правильно делаю
[-(
Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні
11.5. Товарно-транспортну накладну на перевезення вантажів автомобільним транспортом Замовник (вантажовідправник) повинен виписувати в кількості не менше чотирьох екземплярів. Замовник (вантажовідправник) засвідчує всі екземпляри товарно-транспортної накладної підписом і при необхідності печаткою (штампом).
( Пункт 11.6 виключено на підставі Наказу Мінтрансу N 90 ( z0242-98 ) від 23.03.98 ) 11.6. Замовник у разі потреби може виписувати додаткові екземпляри товарно-транспортної накладної, кількість яких визначається угодою між Замовником та Перевізником. Усі екземпляри товарно-транспортної накладної як основні, так і додаткові, повинні мати єдину серію і номер.
11.6. Після прийняття вантажу згідно з товарно-транспортною накладною водій (експедитор) підписує всі її екземпляри.
11.7. Перший екземпляр товарно-транспортної накладної залишається у Замовника (вантажовідправника), другий - передається водієм (експедитором) вантажоодержувачу, третій і четвертий екземпляри, засвідчені підписом вантажоодержувача (у разі потреби й печаткою або штампом), передається Перевізнику.
З повагою.
А. Орлов

Муня Професор
Професор

Повідомлення: 174
Ясности в п.11.7 нет.Передаются 3 и 4 экз.А для чего? Аж 3 и 4 ?Один экз. (например,3) надо вернуть все равно заказчику с подписью получателя (а вдруг никто товар не получал). а вот 4 экз. я полагаю,к акту вып. работ приложить и вернуть в бухгалтерию заказчика.
У моей фирмы-заказчика все выглядит так.Накладная в 4 экз. Один на выписке остается,2- на проходной,3-у получателя,4 с подписами о получении назад заказчику.
Да не оскудеет рука дающего.

Орлов Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 3955
Звідки: Харьков
Муня написав:
Передаются 3 и 4 экз.А для чего?

Один из них прикладывается к путевому листу хранится в делах автоперевозчика. Другой прилагается к счету для оплаты (акту выполненных работ) и передается плательщику для оплаты автоуслуг.
З повагою.
А. Орлов

Муня Професор
Професор

Повідомлення: 174
У меня такой товар ,что погрузка на 3 складах и в каждом накладная и клиентов около 20.Т.е. на каждый оейс мне оставлять 60 шт. накладных себе? Если я об этом скажу заказчику,он меня пошлет.А если все перевозчики такое затребуют?На одну бумагу работать надо.
Да не оскудеет рука дающего.

Орлов Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 3955
Звідки: Харьков
Муня написав:
У меня такой товар ,что погрузка на 3 складах и в каждом накладная и клиентов около 20.Т.е. на каждый оейс мне оставлять 60 шт. накладных себе? Если я об этом скажу заказчику,он меня пошлет.А если все перевозчики такое затребуют?На одну бумагу работать надо.
В один прекрасный день, когда Вам предъявят претензию за недовоз, Ваше мнение может сильно измениться :roll:

Чем больше бумаги, тем чище ж...
З повагою.
А. Орлов

Муня Професор
Професор

Повідомлення: 174
Я сама работала до декрета в администрации этой фирмы-заказчика,так что знаю там все от А до Я.И проблем с недовозом я не боюсь.Меня интересует другое.Налоговая при проверке меня как ФОП интересуется накладными или ей достаточно договора и акта?Мне совсем не интересно,чтобы были видны фамилии водителей в накладных.
Да не оскудеет рука дающего.

Орлов Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 3955
Звідки: Харьков
Муня написав:
Я сама работала до декрета в администрации этой фирмы-заказчика,так что знаю там все от А до Я.И проблем с недовозом я не боюсь.Меня интересует другое.Налоговая при проверке меня как ФОП интересуется накладными или ей достаточно договора и акта?Мне совсем не интересно,чтобы были видны фамилии водителей в накладных.

Я не могу сказать будет ли конкретный налоговый инспектор интересоваться ТТН, но они обязательны. :smls03:
http://news.yurist-online.com/laws/26917/
http://nau.com.ua/nau10/ukr/getcnt.php? ... .0&nobreak
З повагою.
А. Орлов

Орлов Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 3955
Звідки: Харьков
Муня, между прочим, не подкладывая ТТН под счета (акты выполненных работ) за автоуслуги, Вы оказываете Заказчику медвежью услугу, у которого могут возникнуть проблемы с отнесением автоуслуг на учитываемые при налогообложении налогом на прибыль затраты. (До 1.04.11 это были "валовые расходы").
З повагою.
А. Орлов

Далі

Повернутись до Експедирування, перевезення, логістика