Список форумів Галузевий облік Експедирування, перевезення, логістика нужен ли путевой лист???

нужен ли путевой лист???

Обговорення питань обліку і оформлення транспортно-експедиторських послуг, послуг перевезення пасажирів, вантажів будь-якими видами транспорту

MIRANDA Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 450
Звідки: Палата №6

Дайте пожалуйста ссылку, где их отменили. бо шось найти не могу :oops:

И еще вопрос транспортникам: как вы теперь списываете ГСМ?
как по мне, так для внутреннего учета и для проверок (чтоб проще было обосновать и доказать свои затраты) нужно продолжать их вести... коллеги, что думаете по этому поводу?
Начальник - это тип, который всегда приходит раньше на работу, когда ты опаздываешь, и постоянно опаздывает, если ты специально встаешь раньше.
Политики и подгузники похожи тем, что и тех и других надо регулярно менять. Причем по одинаковой причине.:D

макс.лю Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 16853
MIRANDA, Не потрібно пред"являти ГАІ і штрафу за його відсутність не має - абз. "а" пп.2 п.3 І Закону №3565, п.21 ч.1 ст.11 ЗУ "Про міліцію" від 20.12.90.№565-ХІІ,хоча в п.11.3 Правил перевезень вантажів автотранс №363 ще невнесено змін і є згадка про обов"язковість шляхового листа.
Крім того, в подорож литсі ставили відмітку про проведення передрейсового меддогляду і техстану трансзасобу (без нього штраф від ГАІ) то навіщо якісь довідки придумувати,якщо можна використовувати шляховий лист .
как вы теперь списываете ГСМ?
как по мне, так для внутреннего учета и для проверок (чтоб проще было обосновать и доказать свои затраты) нужно продолжать их вести... коллеги, что думаете по этому поводу?
:smls01:

MIRANDA Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 450
Звідки: Палата №6

макс.лю, спасибо огромное!!!! :reverans полностью развеяли мои сомнения по этому поводу, теперь механика нашего , который кричит "нафик надо" :karaz пошлю самого туда и надолго)))) :figa
Начальник - это тип, который всегда приходит раньше на работу, когда ты опаздываешь, и постоянно опаздывает, если ты специально встаешь раньше.
Политики и подгузники похожи тем, что и тех и других надо регулярно менять. Причем по одинаковой причине.:D

макс.лю Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 16853
MIRANDA, можете посмотреть ВОБУ№92 05.10.2011.

Эля Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 220
А знает ли кто или нужна путевка самому СПД,который и хозяин,и водитель? Ведь если занимаешься перевозками отметка врача все равно нужна , не так ли?Где же ее ставить если не в путевке...Но выписывать путевку сам себе!....бред.Помогите, кто знает.

некомпетентная Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 222
Звідки: Город мечты
Путевой лист самому себе ??? Бред!!! Вы, что в аренду взяли на предприятие этот автомобиль ? Или на предприятие купили ? Где связь с хозяйственной деятельностью ??? К чему такая выписка путевых листов ?
Если хочешь иметь то, что никода не имела, делай то, что никогда не делала

Serg Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 9570
Звідки: Ірпінь
ну, паливо на витрати поставити...
signature disconnected
181

некомпетентная Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 222
Звідки: Город мечты
ну, паливо на витрати поставити... ??? А на каком основании???
Если хочешь иметь то, что никода не имела, делай то, что никогда не делала

glavbux1 Професор
Професор

Повідомлення: 631
Звідки: Київ
Можна укласти договір з медичним закладом на передрейсовий медичний огляд. І медичний заклад щоразу буде видавати довідку

некомпетентная Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 222
Звідки: Город мечты
Просто медучреждение не может ничего выдавать. Тем более, что в путевом листе не справки указывают, а ставят специальный штамп. И медработник, при этом, должен иметь соответствующую квалификацию. У меня, например, медсестра проходила по этому поводу специальное обучение. К тому же, штамп у нее номерной и зарегистрированный.
Если хочешь иметь то, что никода не имела, делай то, что никогда не делала

glavbux1 Професор
Професор

Повідомлення: 631
Звідки: Київ
кожна лікарня, кожна поліклініка, яка має в складі відділення швидкої медичної допомоги із штатом водіїв має такого спеціаліста, і потрібний штамп. Ці водії постійно проходять передрейсовий огляд. Я знаю декілька організацій, які уклали відповідний договір, платять гроші, і проходять огляд. В ідеалі, кожний номерний штамп, здається, зареєстрований під певне підприємство. Але невелике підприємство, яке не може собі дозволити в штаті медичного працівника, це має влаштувати. Зазвичай працівники ДАІ номерацію на дорозі не звіряють

Vektor Професор
Професор

Повідомлення: 140
Звідки: Свої
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТ від 28.02.2012 р. № 3535/6/15-1415

Державна податкова служба України .. стосовно підтвердження витрат платників податку на прибуток на придбання пально-мастильних матеріалів та повідомляє.
Пунктом 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. N 2755-VI, із змінами та доповненнями (далі - Кодекс), визначено, що витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
Витрати на придбання пально-мастильних матеріалів можуть бути віднесені до складу витрат платника податку. При цьому у податковому обліку витрати класифікуються залежно від використання основних засобів, зокрема, придбання пально-мастильних матеріалів (загальновиробничі, адміністративні, витрати на збут) (пп. "г" пп. 138.8.5 п. 138.8, пп. "в" пп. 138.10.2, пп. "є" та пп. "ж" пп. 138.10.3 п. 138.10 ст. 138 Кодексу).
Наказом Держкомстату України від 17.02.98 р. N 74, який зареєстровано в Мін'юсті України 05.03.98 р. за N 149/2589, затверджено типову форму N 3 "Подорожній лист службового легкового автомобіля" та Інструкцію про порядок застосування подорожнього листа службового легкового автомобіля та обліку транспортної роботи (далі - Інструкція).
Ця Інструкція встановлює єдиний порядок застосування подорожнього листа службового легкового автомобіля типової форми N 3 (далі - Подорожній лист форми N 3) при виконанні службових поїздок, а також для обліку транспортної роботи службових легкових автомобілів. Виконання положень Інструкції обов'язкове для всіх підприємств, установ і організацій незалежно від відомчого підпорядкування та форми власності: які надають службові легкові автомобілі для транспортного обслуговування юридичних осіб на комерційній основі або використовують їх у службових поїздках за власними потребами; для яких за їх замовленням здійснюється транспортне обслуговування службовими легковими автомобілями (пп. 1.1 п. 1 Інструкції).
Подорожній лист форми N 3 є для перевізника підставою для обліку транспортної роботи та списання витраченого пального на загальний пробіг службових легкових автомобілів, а також для взаєморозрахунків між перевізником і замовником за надання транспортних послуг (пп. 1.3 п. 1 Інструкції).
Згідно з пп. 2.1 п. 2 Інструкції перевізники, які експлуатують службові легкові автомобілі - власні або орендовані (без водія), зобов'язані при випуску автомобіля з гаража видати водієві оформлений відповідно до вимог цієї Інструкції Подорожній лист форми N 3. Застосування будь-яких інших форм подорожніх листів для обліку роботи службових легкових автомобілів не допускається.
Подорожній лист форми N 3 оформлюється тільки на один робочий день (зміну) і видається за умови здачі водієм подорожнього листа за попередній день роботи. На більший строк Подорожній лист форми N 3 видається у випадках транспортного обслуговування у міжміському сполученні понад одну добу відповідно до наказу чи розпорядження перевізника. Видача Подорожнього листа форми N 3 реєструється у диспетчерському журналі за такими реквізитами: дата видачі, номер подорожнього листа, прізвище та ініціали водія, його підпис при одержанні подорожнього листа, дата повернення подорожнього листа, підпис відповідальної особи.
Враховуючи зазначене, у випадках, коли підприємство надає автомобіль для використання у службових цілях більше ніж на добу, то підставою для врахування витрат на придбання пально-мастильних матеріалів є Подорожний лист форми N 3, оформлений відповідно до вимог Інструкції про порядок застосування подорожнього листа службового легкового автомобіля та обліку транспортної роботи, та наказ чи розпорядження керівника підприємства-перевізника.


Заступник Голови А. Ігнатов

Надя12 Знавець
Знавець

Повідомлення: 25
нормативні документи більше не вимагають подорожників для легкового авто ,але це найкращий спосіб для списання витрат пмм (кращого ще не придумали).а от питання з "вантажним подорожником" ще не врегулювали, і його використання обовязкове,і для пасажирських перевезень також. читайте наприклад коментар у газеті "Все про бухгалтерський облік" № 37 за 2013 р. на стор.38

Serg Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 9570
Звідки: Ірпінь
це й так зрозуміло. коли подорожники всі відмінять все одно будемо їх використовувати. первинні документи хендмейд неіхто не відміняв. обовязкові реквізити зі ст. 9 зу про бухоблік і вйо!
signature disconnected
181

kimberli Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 9829
Serg написав:
і вйо!

:lol: і вйо війста!
Зображення

Далі

Повернутись до Експедирування, перевезення, логістика