Список форумів Тематичні форуми Юридичний форум Зробити Витяг, поміняти дані.

Зробити Витяг, поміняти дані.


Chajka Професор
Професор

Повідомлення: 337
Щоб поміняти дані в державному реєстрі ю.о. (дані в Витягу поміняти), то обов'язково їхати до держ.реєстратора, чи можна по електронці хоча би замовити? Бо це треба в район їхати, шеф в роз'їздах, а в мене ключі закінчилися. Без деяких змін в реєстрі видавати не хочуть. (((

BMV Аватар користувача
Знавець
Знавець

Повідомлення: 38
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
Стаття 14. Подання документів для державної реєстрації
1. Документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій або електронній формі.
3. Документи в електронній формі подаються заявником через портал електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.

Стаття 15. Вимоги до оформлення документів, що подаються для державної реєстрації
1. Документи, що подаються для державної реєстрації, повинні відповідати таким вимогам:
6) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству.
Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом.

Тобто Вам спочатку потрібно завірити підписи на рішенні, а вже потім міркувати про подачу письмових чи електронних документів.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції України 09.02.2016 № 359/5
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 лютого 2016 р. за № 200/28330
ПОРЯДОК
державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи
II. Загальні засади проведення державної реєстрації
1. Державна реєстрація проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб’єкта державної реєстрації, нотаріуса.
Заява та документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій формі або у електронній формі, крім випадків державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв’язку із зміною керівника юридичної особи, розміру статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) або розміру частки кожного із засновників (учасників), а також інших випадків, передбачених законами.

ІV. Особливості проведення державної реєстрації за заявами в електронній формі
1. Заява у електронній формі формується за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру на порталі електронних сервісів.
2. Заява формується заявником у електронній формі з обов’язковим долученням до неї електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування, або оригіналів таких електронних документів, а також документів, що підтверджують сплату адміністративного збору, опису поданих заявником документів для державної реєстрації, сформованого за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру.
Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі подаються з обов’язковим накладенням заявником власного електронного цифрового підпису.
3. Виготовлення електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації здійснюється з дотриманням таких вимог:
формат зображення: чорно-біле;
роздільна здатність: 150 х 150 точок на дюйм;\
глибина кольору: 4 біт;
формат готового файла: компресований багатосторінковий TIFF.
Документи для державної реєстрації, що містять більше однієї сторінки, скануються в один файл.
Електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації повинні бути придатні для сприйняття їх змісту.
4. Після формування заяви та долучення до неї документів для державної реєстрації в електронній формі такі заява та документи за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру блокуються для можливості редагування.
5. Суб’єкт державної реєстрації в день формування заяви в електронній формі за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру реєструє таку заяву та після накладення власного електронного цифрового підпису надсилає примірник опису з кодом доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів заявникові на електронну адресу, зазначену ним у відповідній заяві.
6. Моментом прийняття заяви та документів вважається дата і час реєстрації заяви у Єдиному державному реєстрі.
Реєстрація заяв та документів в електронній формі проводиться в порядку черговості їх надходження, у тому числі з урахуванням заяв, що подаються в паперовій формі.
7. Державний реєстратор за заявою в електронній формі проводить державну реєстрацію виключно на підставі електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування, або оригіналів таких електронних документів з накладеним заявником власним електронним цифровим підписом.
8. За результатом розгляду заяви в електронній формі документи для державної реєстрації, подані для такої реєстрації, не підлягають поверненню заявнику.
9. Заява в електронній формі з накладеним заявником власним електронним цифровим підписом роздруковується в одному примірнику, який долучається до відповідної реєстраційної справи.
Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі, документи та/або відомості, сформовані державним реєстратором за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру під час державної реєстрації, зберігаються в електронній формі у цьому реєстрі.

Отже, якщо не хочите чи не має можливості їхати в район, то реестраційні дії можливо зробити через нотаріуса (якщо він є, та якщо він візметься це робити).
Або ж через електронну форму. Все прописано вище. Але ж тут потрібно щоб керівник надав вам свій цифровий підпис як директора підприємства.


Повернутись до Юридичний форум