Список форумів Тематичні форуми Форум для Приватних Підприємців Декларація про майновий стан і доходи

Декларація про майновий стан і доходи


LeonBond1 Знавець
Знавець

Повідомлення: 28
Звідки: Старокостянтинів
Доброго дня. Питання щодо включення до витрат підприємця-загальносистемника витрат на придбання ліцензій на алкоголь і тютюн. Строк дії ліцензії з 03.03.2011 р. по 02.03.2012 р. Оплата проведена 08.02.11 р. - 5000,00 грн і 22.08.2011 р. - 5000,00 грн. Яку суму можна включити до витрат у 2011 році, згідно ст. 138.10.6 ж ПКУ ? Дякую

yurek Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 842
Звідки: Рівне
Так как ОНИ утверждают, в вашем случае:
в деке за 2011 - 10000/12*10=8333,33
в деке за 2012 - 10000/12*2=1666,67
т.е. по ИХ начислению.

LeonBond1 Знавець
Знавець

Повідомлення: 28
Звідки: Старокостянтинів
чого в мене сумніви, бо на гарячій лінії сказали, що це не є витратами і їх не можна включити до витрат . Я в шоці.

yurek Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 842
Звідки: Рівне
Не в расходы, а в строку 04 додатка 7 Декларации

LeonBond1 Знавець
Знавець

Повідомлення: 28
Звідки: Старокостянтинів
В податковій не приймають деку, бо там доходи зменшені на вартість ліцензії. Я вже сам запутався. не знаю де правда.

yurek Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 842
Звідки: Рівне
Чем мотивируют?

LeonBond1 Знавець
Знавець

Повідомлення: 28
Звідки: Старокостянтинів
вони мені сказали що в ст. 4 показується вартість оплочених патентів (150 а потім 188 грн/місяць) а 10 000 немає куди всунути до зменшення доходу.

LeonBond1 Знавець
Знавець

Повідомлення: 28
Звідки: Старокостянтинів
Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності це патенти, а не ліцензії

yurek Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 842
Звідки: Рівне
Извените, ошибся. Они правы. :sad:
А чем Вам мотивировали на гарячей линии на счет п. ж ст. 138.10.6?

LeonBond1 Знавець
Знавець

Повідомлення: 28
Звідки: Старокостянтинів
У них така відповідь в єдиній базі знань
Я не знаю чи віднести мені 10 тис. до зменшення доходу чи ні ?

yurek Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 842
Звідки: Рівне
LeonBond1 написав:
У них така відповідь в єдиній базі знань
Я не знаю чи віднести мені 10 тис. до зменшення доходу чи ні ?

Если не тяжело, приведите ее здесь.

Вот, например, разеснение ДПИ Одессы
Підприємець – єдиноподатник, що здійснює роздрібну торгівлю, з 01.10.2011 року перейшов на загальну систему оподаткування. Чи можна відносити в 4-ому кварталі на витрати вартість товарів, придбаних до 01.10.2011 року і проданих в жовтні?

Відповідь: Порядок оподаткування доходів фізичних осіб – підприємців передбачений ст. 177 розділу IV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ). Згідно із п. 177.2 ст. 177 ПКУ об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця. Відповідно до п. 177.4 ст. 177 ПКУ до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтвердженні витрати, що включаються до витрат операційної діяльності згідно із розділом ІІІ ПКУ. Згідно із п. 138.1 ст. 138 розділу ІІІ ПКУ витрати, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, складаються із витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з п. 138.4, п. 138.6 - 138.9, пп. 138.10.2 - 138.10.4 п. 138.10, п. 138.11 ст. 138 ПКУ. Відповідно до п. 138.4 ст. 138 ПКУ витрати, що формують собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, визначаються витратами того звітного періоду, в якому визнано доходи від реалізації таких товарів, виконаних робіт, наданих послуг. Враховуючи вищевикладене, при переході на загальну систему оподатковування фізична особа - підприємець має право врахувати суму витрат, яка безпосередньо пов’язана з отриманням доходу.
22.12.2011
Востаннє редагувалось yurek в 30/01/2012 15:28, всього редагувалось 1 раз.

yurek Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 842
Звідки: Рівне
Они случайно не эти мотивировали? Интересно почитать...

Порядок оподаткування доходів фізичних осіб – підприємців передбачений ст. 177 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ).

Згідно із п. 177.2 ст. 177 ПКУ об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця.

Відповідно до п. 177.4 ст. 177 ПКУ до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтвердженні витрати, що включаються до витрат операційної діяльності згідно із розділом ІІІ ПКУ.

Згідно із п. 138.1 ст. 138 розділу ІІІ ПКУ витрати, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, складаються із витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з п. 138.4, п. 138.6 - 138.9, пп. 138.10.2 - 138.10.4 п. 138.10, п. 138.11 ст. 138 ПКУ.

Відповідно до пп. "ж" пп. 138.10.6 п. 138.10 ст. 138 ПКУ включаються до складу валових витрат витрати, понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів (крім тих, вартість та строк використання яких відповідають ознакам, встановленим для основних засобів розділом І ПКУ, та підлягають амортизації у складі нематеріальних активів), виданих державними органами для провадження господарської діяльності, в тому числі витрати на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів на право здійснення за межами України вилову риби та морепродуктів, а також надання транспортних послуг.

Враховуючи те, що витрати, понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів, виданих державними органами для провадження господарської діяльності не відносяться до витрат від операційної діяльності, то фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування не мають права включити зазначені витрати до складу своїх витрат.


витрати які складаються із витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з п. 138.4, п. 138.6 - 138.9, пп. 138.10.2 - 138.10.4 п. 138.10, п. 138.11 ст. 138 ПКУ..... не відносяться до витрат від операційної діяльності... :?:

LeonBond1 Знавець
Знавець

Повідомлення: 28
Звідки: Старокостянтинів
Охренеть. Віддав 10 штук і витрат немаю. Плати ПДФО. 1700 грн і ЄСВ 3320 грн. !

yurek Аватар користувача
Професор
Професор

Повідомлення: 842
Звідки: Рівне
А вот ровенские пишут:

До уваги фізичних осіб – підприємців, що перебувають на загальній системі оподаткування!

Законом України від 07.07.2011 року № 3609-VI "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України" пункт 177.4 статті 177 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) викладено у новій редакції. Зміни набрали чинності з 06.08.2011 р.

Згідно зі зазначеними вище змінами, до переліку витрат фізичної особи - підприємця (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат операційної діяльності згідно з розділом III Кодексу.

Нагадаємо, що до витрат операційної діяльності включається собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, адміністративні витрати, витрати на збут та інші операційні витрати. Конкретний перелік цих витрат наведено в пунктах 138.4, 138.6 – 138.9, підпунктах 138.10.2 – 138.10.4 п. 138.10, п. 138.11 ст. 138 Кодексу. Всі інші понесені підприємцем витрати не можуть враховуватися для обчислення об'єкта оподаткування.

У період з 01.04.2011 р. по 05.08.2011 р. склад витрат був дещо іншим: витрати, які включаються до витрат виробництва (обігу) згідно з розділом III Кодексу. Тобто це були як операційні, так і інші витрати.
ДПІ у Рівненському районі


Если идти у них на поводу, 5000, перечисленные в 02/2011. Вы можете законнос ставить в расходы.

555 Аватар користувача
Теург
Теург

Повідомлення: 15055
Звідки: оттуда
LeonBond1 написав:
вони мені сказали що в ст. 4 показується вартість оплочених патентів (150 а потім 188 грн/місяць) а 10 000 немає куди всунути до зменшення доходу.

это Ваши затраты, мало того что документально подтвержденные но и связанные с хозяйственной деятельностью (п.177.2). И "всовывать" никуда не нужно - приложение 7 таблица 1, графа 6
Смотрящий Зображення

Далі

Повернутись до Форум для Приватних Підприємців